Wednesday, September 17, 2014

Square Cushions..

Mood deco rumah sudah sampai, walaupun belum boleh pindah masuk lagi.. hehe.. Bila jalan-jalan kat shopping complex tu, sukalah singgah masuk kedai-kedai barang hiasan rumah.. Selalu tak beli pun sebab kat sini harga biasanya mahal berdentum.. Double or triple the price berbanding beli di “seberang laut”

Sekarang minat aku bertumpu pada tea towels, place mats, alas kaki, cadar dan square cushions ni.. Sikit-sikitlah beli barang untuk rumah.. Tu yang laki bising asyik beli aje.. huhuhu.. Jenuh nak kemas masa pindah nanti Smile with tongue out

007
Ni lawa tengok kat iwannagohome.. Tapi mahal yarabbi, sampai RM169 sebiji.. Maybe sebab embroidered fabric.. Bila mahal macam ni, kirim salamlah nak beli.. hihi.. Sayang duit..

009
Suka sangat, simple.. Photo from Instagram..

Kawan aku sambung belajar kat UK.. Bagus betul, dia rajin layan aku.. Sayang ko, Ernie.. hehe.. So bila dia jalan-jalan tu, kalau teringat aku, dia whatsapp lah tanya nak apa..

011
Ni yang aku pesan.. Mintak aje dia belikan dulu.. Hal shipping ke sini, pandai-pandailah aku cari siapa yang boleh dikirim untuk bawak balik.. Dasar hantu kirim! haha.. Ikutkan hati nak mintak belikan cadar, comforter cover semua.. Smile with tongue out Takpelah, sikit-sikit dulu… hehe..

No comments: