Monday, June 10, 2013

Monster Popsicles Mold…

It was hard to resist cute stuffs! huhu..

Terjumpa baru-baru ni masa jalan kat Parkson Ipoh Parade.. Sebab teringatkan Haikal suka mintak aiskrim bila keluar pergi kedai dengan papa dia, maka aku belilah benda ni.. Alasan sungguh! hehe.. Mula-mula pergi Parkson, aku belek-belek aje, tak beli sebab duit tak cukup.. Then, sebelum balik KL, aku pergi lagi Parkson.. Must buy, must buy!! Tak pernah jumpa kat KL pun.. Takut kalau tak beli nanti, terus tak jumpa lagi.. haha.. Saiko..

IMG_0407

I have tried making Ribena, Soya, Mango, Milo flavoured ice cream.. Haikal loves them all except Mango.. Dia cakap “tak sedap”.. haha.. Mango tu, my hubby buat juice from scratch.. Maybe rasa dia payau sikit.. :P

IMG_0409

IMG_0543
Ice Cream Time Is A Fun Time..

Everytime anak aku ni merengek, we will distract him with something else.. ICE CREAM! haha.. Jimat duit papa tak payah beli Paddle Pop lagi..

3 comments:

Unknown said...

bestnya tengok ice cream yg baby tengah makan tu..:)

rajin2 jengukla blog saya ye

http://superstorevitaminhebat.blogspot.com/

lokmanfirajunior said...

Hi Emy,

Nak tanyer harga benda nih..berapa ek? anak2 aku pun suka paw eskrem bila masuk kedai..kira2 blk kos beli eskrem utk 3 anak utk sebulan..mak aihhhh..jenuh gak tuh, so baik beli benda nih jugak & buat sendiri..hhhehe.. share pls..TQ babe

sayahappyslalu said...

FiraHamzah,
beli RM35.90.. kalau dah 3 orang, memang parah jugak.. hehe