Wednesday, December 19, 2012

End Of Year, Time To Shop For Perfumes…

Oh boringnya, blog malas nak update..hehe..

013

Musim Krismas ni, masa yang aku tunggu-tunggu nak beli perfume.. Banyak promotion best-best.. Tapi this year, aku dah kirim kat kawan masa dia pergi US hari tu.. So, no more perfume for me.. Husband je beli hari tu, dia dapat invitation event kat Parkson Pavilion.. All the items above for only RM260+ mcm tu, siap dapat RM20 voucher lagi.. Murah sangat tu sebab beli 100ml Euphoria Men, dapat free 100ml CK perfume.. Aku merasalah dapat 15ml Euphoria for women.. hehe.. Dapat sampel perfume, music box dan beauty kit dapat free jugak..

Last weekend jalan kat Pavilion, sekali tu husband rajin pulak nak jalan ke Lot 10, so for the first time aku jejak kaki ke H&M.. Oh my, ramai sangat orang.. Tak larat aku nak berlama-lama.. Try 2 baju ye..

157
And I settled with these…

Most collections sekarang ialah untuk winter.. Next timelah pergi lagi.. hehe..

Now I am into clothes pulak..  Help me!! Sekejap-sekejap beli baju.. Sempit dah almari… Rasa nak let go yang mana aku tak pakai.. huhu.. Ada ke orang nak? Ada yang pakai 2-3 kali aje.. Nak bagi adik-adik aku, diorang lagi besar dari aku.. hehehe..

2 comments:

c i k m a r ® said...

murahnya ck euphoria men tuh..siap dapat gift best best lagi..sy baru jugak beli kat sogo..mahal :(

sayahappyslalu said...

cikmar,
sbb ada event, tu yg dpt free gift best.. :)