Tuesday, December 25, 2012

Big Bad Wolf Book Fair.. Worth The Money…

Last week, I went for early morning books shopping at The Mines Convention Centre.. 8.30am dah sampai sana.. Sorang-sorang je, Haikal tinggal kat rumah dengan papa dia.. 

Within 1 hour plus, inilah hasilnya! :) I spent about RM160+.. Sangat puas hati..

083

Sangat banyak buku best-best, tapi aku beli yang aku yakin aku akan baca aje.. Beli, beli, beli, setakat nak penuhkan almari, baik tak payah.. hehe.. Buku resipi Nigella, Jamie Oliver pun banyak, tapi aku tak amik..  Yang banyak-banyak ni, buku aktiviti Haikal..  Memang murah-murah, hard cover book, RM5-RM8 aje.. Mana nak dapat, kan?.. Disney Cars 3D book je mahal sikit, RM15.. 

Ni antara buku-buku yang aku beli..

073

098
Annabel Karmel Best Ever Cookbook ni je yang aku beli.. RM15 harganya.. Cari-cari lain kat situ, tak jumpa pun.. So I grabbed this without thinking twice.. Bolehlah nanti bagi idea nak masak apa for next baby.. hehehe.. Haikal, no turning back, dia tekak melayu.. Makan asam pedas, tomyam, lemak cili padi aje.. hihihi..

081
Buku-buku untuk idea rumah baru nanti.. hehe.. El-cheapo.. RM8 – RM10 aje..

097
Activity books for Haikal.. Lepas bosan satu buku, dia boleh buat yang lain..

099
Motivational book untuk dibaca di waktu lapang..

See u Big Bad Wolf next year! I wonder kenapa nama dia Big Bad Wolf.. Macam jahat je bunyinya.. haha..

Note: Exciting promo at Sunway Lagoon.. Check it out!

No comments: