Wednesday, August 8, 2012

Cheap Photo Book To Be Grabbed..

Sudah lama aku menantikan deal yang best2 untuk buat photobook.. Gambar bukan main banyak beribu-riba, snap-snap tapi tak pergi print.. Zaman sekarang, aku rasa photobook is the best solution.. Aku suka print gambar banyak-banyak, tapi bila masuk album lama-lama gambar tu jadi kuning.. Sedih aku.. huhu.. Dan harga album sekarang ni pun tak murah.. Nak simpan banyak-banyak pun dah melendut rak buku aku.. hihi..

So, today I saw this promotion..  52-PAGE PHOTOBOOK PERSONALIZED PHOTO ALBUM at only RM52 only.. (79% Off - RM52 for a 52-Page Personalised Photo Album from Photobook Malaysia (Originally RM246.40)).. Murah, kan? Terus aku beli satu.. Tapi rasa macam nak beli lagi.. huhu.. Ada lagi 7 hari before deal expires..

1326325644-slider-01

photobook-02

Ada yang minat tak? Jom register kat sini, then boleh terus beli..

No comments: