Friday, May 18, 2012

Says.my Is Giving Out Presents Yo!

Says.my is giving out presents everyday.. Read me, EVERYDAY.. Nak tahu hadiah apa yang menarik tu, boleh refer di sini.. Hadiah-hadiah ni sempena their 4th Birthday..

How to join? It is so easy.. Follow this steps…

1. Register at this link.

2. Then, choose your prizes that you would like to win..

I have chosen mine.. Alangkah bagus kalau dapat menang one of these.. hehe Tak salah berangan, kalau ada rezeki, ada lah.. :)

says.my

Kalau dapat consolation prize pun, I am more than happy!

says.my2

Jom, mari join ramai-ramai.. Sometimes, we did not know our luck, kan? Bukan kena bayar apa-apa pun.. Just register and click2, mudah saje.. Everything is on your finger tips.. Yang tak ada blog pun boleh join.. Ada Facebook pun dah cukup..

Says.my, Happy 4th Birthday :)

Aku suka Says.my, sebab di sinilah aku menang Coca-Cola Limited Edition Bottles dan Funny Angry Bird Meme Caption. And those winning doesn’t require much effort at all.. 

No comments: