Sunday, May 13, 2012

Gift For Moms..

Happy Mother’s Day to all moms in the world including myself :)

Tak sangka dah 2 tahun 2 bulan jadi seorang ibu.. It is such a wonderful feeling and I am blessed.. Thank you, Allah.. Looking back at old photos of Haikal brought tears in my eyes.. Sobs sobs.. How time flies..

Sempena Hari Ibu, I gave these for both my mums.. Tak seberapa, harap mak suka hehe..

iphone 001

iphone 470 

iphone 471
Untuk mak di Wangsa Maju..

iphone 472
Untuk mak di Klebang..

iphone 010

And not forgetting for myself.. Shocking orange wallet! haha. Mintak tolong kawan beli kat Isetan KLCC.. Serious gedik, sebab Fossil wallet masih elok.. Reward for diri sendirilah, kiranya ni.. hihi.. Kalau nak mintak reward from my hubby, aku tak mahu yang kecik2 gini, aku nak emas 916 satu kilo.. hahaha.. 

iphone 008

iphone 015 
I love this wallet, wide and spacios.. siap boleh simpan iPhone kat dalam..

Tonight, my hubby cooked Angel’s Hair Spaghetti Bolognaise for us..

iphone 070

Aku tanya, “Masak sempena apa?” He said “Sempena Hari Ibu, sebab ibu tak nak masak” haha.. I replied “Barulah sweet” hihi..

It is the thought that counts.. Bagi wishes pun cukup, I am more than happy! :) Red heart

Note: Malam ni tidur nak mengigau sambil sebut “Emas emas”, maybe next day my hubby akan bawak balik gelang emas for me.. muahaha..

1 comment:

nurul said...

happy mother's day emi...