Tuesday, April 3, 2012

Poplook Blouses..

Online shopping has become my routine.. I would say, weekly routine.. Padan muka aku! Haha..

Dahlia Blouse.. I'm loving it.. Selesa and fit nicely on me..

Sejak sudah gain weight ni, aku jadi takut bila nak try baju baru.. So, bila muat tu, memang happy lah.. Hehe.. Sebab most of the blouse dia saiz lain2.. Aku agak2 jelah masa beli, hoping that I can wear it.. Tapi kan, kalau tak muat, boleh pulang balik.. Dia akan tolak 5% of harga baju tu.. Tapi, buat masa ni aku tak pernah pulang balik baju Poplook yang aku beli..

Panjang pulak membebelnya.. Hihi..

Today, I'm wearing Shane Polka Blouse with Flare Jersey skirt..

Kebetulan kawan pun pakai polka dot baju kurung, camwhore sama-sama :P

Hari ni Poplook update their new collections.. Dengan sabarnya aku tunggu depan PC.. Sekali 3 aku beli.. Huhu.. Kes teruk ni :P

- Posted using BlogPress from my iPhone

5 comments:

nurul said...

salam kenal....
comellah dahlia blouse tuh!!!

LynnDa @ PeNg said...

emy cantik baju ko.. aku tak berani beli sebab takut tak muat.. huhuhu nnt menyesal.. maklum laa body tak macam model.. haha

sayahappyslalu said...

Yun,
Kan? Kalau keluar lagi, nak beli kaler lain pulak.. Hehe

Peng,
Aku pun try2 je beli. Kena tgk saiz jugak takut terkecik.. Memang aku suka poplook ni.. Hehe

Unknown said...

kak tumpang tanye...akak pakai size uk bape ek utk poplook ni?huhu

sayahappyslalu said...

~Dayah~
pakai saiz UK10-UK12
Tapi tgk jugak bust size dia.. Takut ketat kat "situ" hihi