Wednesday, April 18, 2012

Hershey's Lip Balm..

I've bought this at Milkadeal.. Saja je habiskan credit free dalam account.. Hehe.. Nak cuba jugak lip balm berperisa chocolate ni.. Is it tastes like real chocolate? It smells like real chocolate, but it tasted weird for me.. Haha...



Lari topic sikit.. Kalau anak korang merengek menangis nak sesuatu, tapi korang tak bagi benda tu, apa solution nya? Biasanya, aku akan alih tumpuan dia dengan benda lain.. Haikal merengek nak vitamins (padahal dah makan 4 biji sebelum tu), aku attract dia cakap "mama ada ni.." tunjuk kat benda lain.. So bila dia nak benda tu, senyap jelah dia lepas tu.. Hari tu, aku tertunjuk lip balm ni.. Terus dia nak.. Ingatkan coklat betul, bukak dan jilat.. Huhu.. Nak mintak balik, tak dapat.. Nenek tunjuk dia lolipop, terus dia bagi balik lip balm dan dengan happy makan lolipop.. :p

Aku ingatlah, budak2 memang begitu peelnya.. Kite tak boleh terus cakap NO, kena bagi dia option benda lain yg dia suka.. Kadang2 bila dia merengek tak tahu nak apa, agak menguji kesabaran, bukan? Time tu aku mulalah tunjuk macam2 and tanya "haikal nak ini? Nak ini?" sampailah dia okay.. Tapi janganlah merengek time mama nak tidur, memang boleh naik hantu.. Haha..

Eh, memang lari topic dari citer lip balm tadi.. LOL..

- Posted using BlogPress from my iPhone

No comments: