Monday, March 12, 2012

Brunch At Delicious, Dua Residency…

Last Saturday, on the way ke Wangsa Maju, singgah makan kat Delicious.. Kira breakfast and lunch terus.. Tak pernah lagi makan kat Dua Residency ni, biasa kat Midvalley je.. Itu pun dengan kawan makanku, Dyan.. hehe..

IMG_4558 Cool to be 2 :) Cool lah sangat, makan comot! huhu..

How do you guys handle your kid/kids at restaurant? Tengoklah tu Haikal main sudu, garfu dan pisau.. Selagi dia tak kacau orang, main diam-diam, aku biarkan aje… Kalau amik nanti, dia melalak.. huhu.. Sometimes lagi kite keras, lagi dia melawan..

IMG_4559

IMG_4560 Apa yang dicari tu? Bila makanan dah sampai barulah dia stop main..

IMG_4562 Kena kiss dulu before “pau” mango smoothies papa dia.. hehe..

IMG_4564 Lepas tu, jadi macam hak milik sendiri.. LOL..

IMG_4565 Bila papa dia minum, dia tahan straw tu, pastu cakap “dah”.. :P

IMG_4567

IMG_4566 Peaceful place.. Anak aku aje yang bikin kecoh.. Hiks.. :P

IMG_4568 My hubby punya Mascarpone Pesto Chicken served with Fried Potatoes & Asparagus.. Sedap, big portion..

IMG_4569 English Fish & Chips served with Homemade Tartare Sauce & Garden Greens for me.. Chips dah bawak keluar pinggan.. Walaupun ikan 2 ketul je, kenyangnya yang amat sebab isi padat..

IMG_4572 Oleh kerana saya makan comot, mama telah tukar baju putih saya jadi baju hijau! hihi..

IMG_4573 Cheeky little boy..

Tahu tak, dia amik camera pastu camwhore sorang-sorang.. haha..

IMG_4591 Ini gambarnya.. :P

And these 2 below photos pun, Haikal yang snap! Not bad, hmmm??

IMG_4574

IMG_4575 I love this photo taken by my little boy..

IMG_4571 Drinks after meal.. My hubby pilih Affogato.. Kopi pekat melekat campur dengan ice-cream.. Mula-mula macam pelik je kenapa sikit sangat.. Rupanya, pahit giler.. Kalau bagi banyak, confirm tak habis.. haha.. Tapi, aku rasa sedap!

IMG_4608 Classic Chocolate Cake with Vanilla Ice Cream for me.. Dah lama teringin nak makan.. Tak abis pun, makan separuh aje.. Antara chocolate cake yang tersedap pernah aku makan.. hehe..

IMG_4610 Dua beranak serba hijau.. Me in my Poplook Henley Tunic blouse.. Kali ni pakai loose aje without belt..

1 comment:

Unknown said...

salah satu tpt yg aku suka lepak sorang or with the girls!