Tuesday, February 14, 2012

Spending Our Weekend At Kizsports Great Eastern Mall..

Ahad lepas, saja bawak Haikal ke Kizsports sebab tak pernah pergi sana.. Kitorang pergi yang dekat dengan rumah mak.. Great Eastern Mall is the best choice.. Tempat tu tak ramai orang macam kat One Utama..

Bagi yang datang untuk main aje, harga during weekend is RM12 for below 2 year.. RM38 for 2 years and above.. Mahal jugak untuk kids 2 tahun.. Lucky Haikal belum masuk 2 tahun.. hihi.. Boleh main seberapa lama yang nak..

And very lucky jugak, aku bawak adik aku, Sofea untuk main-main dengan Haikal.. Kalau tak, aku yang semput nak kejar si kecik ni.. Macam lipas kudung.. :P

Upon arriving at this play area, Haikal dah tak sabar tau! Padahal sebelum tu, dalam kereta dia dah nak tertidur..

IMG_4359

IMG_4360

IMG_4361

IMG_4362 Kena bawak stokin sendiri kalau nak main dalam tu.. Parents yang teman anak main pun kena pakai stokin jugak..

IMG_4363

Sambil tunggu diorang main, aku duduk2 je sambil tweet kat iPad, amik gambar or video, tapi tak boleh lepas dari pandangan..

Haikal ni jenisnya tak reti takut.. Dia berlari je mana dia suka.. Panjat-panjat macam dah besar sangat.. Ada kat satu tempat tu, dia tak perasan dan melangkah, abis jatuh ke bawah.. huhu.. Kesian :(

IMG_4364

IMG_4365

IMG_4366 Haikal sangat suka main gelongsor.. Sampai aku berangan nak ada gelongsor kat rumah biar dia main sorang-sorang sampai bosan.. hehe..

IMG_4367

IMG_4368

IMG_4369

IMG_4370

IMG_4373

IMG_4374

Kat sini pun ada program kelas untuk kids.. Aku nampak ada yang menari-nari.. Kebanyakan expatriates lah.. Malaysian pun ada jugak.. Aku tak survey pulak berapa harga course nya.. Intereseting jugak.. Tapi, kalau kena commit datang setiap weekend, manalah ada masa nak menghantar.. Mama Haikal is super busy.. huhu..

IMG_4377

IMG_4378

IMG_4379

photo

photo2

photo3 Hulur tangan nak bagi mama “duit”.. hihi..

photo4 Gigih memanjat! Adik akulah yang tolong tengok2 kan dalam ni.. Takkan aku nak masuk, kan? hehe..

Here are videos yang sempat aku record.. Tengoklah seronok benar anak aku ni.. Yelah, budak-budak, kan? Apalagi yang buat dia happy selain main.. Rasa nak jadi budak-budak balik.. haha..

Kitorang spend 3 hours kat sana.. Lama, baru berbaloi bayar mahal.. hihi..

Tau tak kat mana boleh main free tempat macam ni? Kat Viva Home.. Pernah pergi sekali, sekarang tak sure kena bayar ke tak.. Tapi tempat dia taklah sebesar Kizsports ni…

No comments: