Wednesday, February 15, 2012

Snow Ice Cream From Ice Room..

Dekat aje Ice Room Bangi dari rumah aku, tapi tak pernah pun singgah.. Yang ini, aku pergi kat Nilai, masa outstation minggu lepas.. Sebenarnya teringin sangat nak makan Snow Ice Cream dia..

Banyak choices.. Aku pilih Tropical Mixed Fruit Snow Ice..

IMG_4351

IMG_4352

Ni dia snow ice cream aku tu.. At first aku tengok, “mana buah-buah dia? tak nampak macam dalam gambar pun”.. Dalam menu, indah betul, penuh buah-buah atas ice cream.. hehe..

IMG_4354 

Rupa-rupanya, bila aku cedok2 kat tepi tu, buah-buah ada kat dalam mangkuk.. :P

IMG_4355 Yummy.. Memang sedap..

Harga boleh tahan, RM9.90.. Dapat 20% discount.. Murah lagi dari Tutti Frutti.. hehe.. Makan sorang memang kenyang.. huhu..

Aku order makan Spaghetti Seafood with Tomato Sauce.. Huhu.. Tak memberangsangkan.. Seafood dia tak fresh.. :(

IMG_4356

So, I’m gonna stick with this.. Pergi Ice Room, makan Snow Ice Cream sahaja, tak payah makan benda lain pun tak apa..

Sudah suka Snow Ice lah pulak… Semalam pun makan jugak.. ;)

No comments: