Tuesday, February 7, 2012

Rewarding Myself...

Saja update, aku boring menunggu kat post office ni.. Sekarang nombor 1142, nombor aku 1232.. Lama lagi!! Huhu..

Okay, back to the topic.. Siapa lagi nak reward kalau bukan diri sendiri.. Hehe..



I bought tote handbag.. Baru terasa kecik dan ringan, kalau tak semua benda aku sumbat.. Hihi..


First time beli baju online.. My first tops from Poplook.. And, more to come.. ;P sebelum ni rasa ragu2 beli baju online, tapi yang ini aku puas hati.. Plus harga dia tak mahal sangat if compared to other online websites..



Finally, I've got myself a pair of shoes.. Ikutkan hati nak beli dua.. Tapi tunggu-tunggulah dulu.. Belum masuk ofis lagi ni.. Hihi.. I mean dah 2 minggu lebih aku outstation, belum ronda MidValley puas-puas lagi.. Maybe nanti jumpa lagi yang berkenan dan comfy.. :) Hopefully tahan lamalah ye, kasut.. Huhu.. Siapa nak teka berapa lama kasut ni tahan dengan aku? ;P



Seperti biasa, Haikal yang rasmikan dulu.. Hehe.. Pattern kasut sama macam kasut lama, cuma dia velvet dan ada tumit wedges sikit.. Tak tinggi pun..

Ps: Dah balik ofis baru dapat publish.. Internet slow kat post office, hampeh sama macam servis diorang.. Hmmppftt.. 2 jam tau tunggu, sakit kepala aku..

- Posted using BlogPress from my iPad

No comments: