Monday, February 20, 2012

Answering Surveys With iPanelonline & Get Paid In USD…

Pernah masuk website ni tak? Bagi yang pernah baca entry aku sejak lama-lama dulu, mesti dah tahu fasal ni.. Bagi yang tak tahu, ni nak bagitau ni.. hehe..

image

iPanelonline ni website yang sediakan survey-survey untuk dijawab oleh member yang register kat website ni.. Kalau kite punya profile match dengan kriteria survey tu, dia akan invite kite untuk jawab survey.. Tapi, aku nasihatkan untuk check the website regularly to check for new surveys.. Notification dalam email lambat sangat, sometimes tak ada langsung..

Satu survey, boleh dapat dari RM2 hingga RM5, bergantung kepada panjang survey.. Lets say disqualified half way, dapat jugak point, tapi tak banyak..

Aku suka jawab survey2 ni, sebab boleh tambah duit dalam account Paypal.. hehe.. Aku dah pernah cash out before this, jadi aku yakin yang bila jawab survey, diorang memang akan bayar bila kite redeem our points..

To join, please REGISTER HERE..

No comments: