Wednesday, September 7, 2011

The Day Before Raya..

Sehari sebelum raya barulah sibuk-sibuk aku nak cari songkok Haikal.. Songkok Haikal yang lama dah tak muat dah.. Kalau pakai, tertenggek je atas kepala dia.. hehe..

Selalunya setiap tahun depan Jusco ada bukak gerai jual songkok tapi bukan tahun ni.. Cari kat dalam Jusco pun, tinggal saiz besar aje.. Makanya, takde songkok this year.. Pakai kopiah aje.. hehe. Tapi bagus jugak tak beli.. Sebab anak aku bukan pakai pun..

Dah sampai Jusco, tak dapat cari songkok, takkan nak terus balik kan? Round-round kejap, adik aku, Sofia nak main kat tempat permainan situ.. Haikal pun join sekali..

IMG_3000

IMG_3002 Tapi, dia takut duduk dalam bola-bola yang banyak tu.. Last-last dia nak main buggy ni jugak!

25 minit dalam tu, he spent about 20 minutes duduk dalam kereta ni! huhu.. Yang lain-lain tak pandang pun..

IMG_3004

IMG_3005

IMG_3006IMG_3007

IMG_3008

IMG_3009

IMG_3010 Aku ajak anak aku main masak-masak dengan maksu dia.. hehe..

Masuk FOS, I found this cute sandals.. Teringat sandals BabyGap dia.. Tried the sandals on Haikal, tapi dia macam tak selesa.. Jadi tak beli.. Tunggu besar sikit baru beli sandal yang selit kat jari kaki ni.. Pastu boleh tukar pakai slipper biasa pulak.. hehe

IMG_3011

IMG_3012

2 comments:

anne said...

berapa ringgit sandals tu?anak buah anne kalau selipar nenek dye pantas je dye sarung.tp skrg dah pandai pakai selipar.kalau keluar rumah pandai amik selipar sendiri dah.tp main sarung jela.kadang tu selit kat jari lain...layankan jela...hohoho

sayahappyslalu said...

Anne,
Harga dia rm27-rm30 camtu kot.. Akak tak ingatlah..