Tuesday, September 13, 2011

Corelle Simple Lines…

I’ve been eyeing these since long ago.. Selalu browse kat internet.. Bila jalan kat shopping complex selalu survey2 jugak, tapi setakat tengok2 jelah.. Kat sini harga mahal.. Lagipun, design yang aku minat, takde jual kat sini.. 

Setelah sekian lama, baru dapat last weekend.. Thanks to my hubby.. :)

IMG_3134 Simple Lines.. Love it to bits! Aku suka square pattern macam ni..

My husband pesan kat kawan dia yang beraya kat Australia baru-baru ni.. Kat sana, kawan dia belikan.. Dia siap cakap tak beli kat warehouse, but, that was okay.. Harga still tak mahal sangat...

IMG_3135

IMG_3137 Siap-siap susun masuk cabinet :) Rasa sayang nak guna.. Tapi, kalau beli untuk simpan aje, nak buat apa, kan? hehe..

Sebab pesan beli set Correle Simple Lines nilah, aku pilih design yang ala-ala sama untuk tea set aku yang beli kat Macy tu.. Black and white, with simple stripes..

Okay, tutup dulu list nak beli pinggan mangkuk.. Takut nanti tak tahu nak simpan mana..

10 comments:

eya said...

santek la....
i pun semenjak semenjak ni asek tengok barang dapur....
kalau dulu sebok tengok baju and handbags
sekarang ni tengok cadar, perabot, pinggan mangkuk... apakah?
hehehe

sayahappyslalu said...

chantek,
itu namanya tanda nak kahwin tu.. hehehe

eya said...

hahaha
dah dekat la tuh

sayahappyslalu said...

chantek,
bila tiba masanya, jangan lupa jemput.. ;)

Anonymous said...

Aku sukeeee :-)

sayahappyslalu said...

aien,
kalau suka, kena beli.. hehe

juliza said...

berape arge ek beli kat sane? kalau kat langkawi set corelle yg semua jenis 4pcs dalam rm230

sayahappyslalu said...

Juliza,
Harga about RM290.. Yg kat langkawi tu, design square or round? Kalau square saya rasa mahal sikit lagi..

Anonymous said...

Emy, ko bli rm bape? Ade org jual rm398. Murah ke mahal? Aku pon suka design simple camni. Takmo bunga2...

Anonymous said...

Bleh plak x baca komen kt atas tu. Ko bli rm290? Giler murah. Aku pon nak, huhu.