Sunday, April 3, 2011

Saya Sudah Settle E-Filing, Anda Bagaimana?

Wah wah wah, cepat giler isi borang e-Filing ni.. hehe.. Bersemangat sebab aku ada cukai yang terlebih bayar.. Jadi isi dan submit awal2 ni dengan harapan akan dapat balik refund duit dengan cepat.. hehe.. Tak tahulah cepat ke tak, janji dapat balik duit.. :P Kalau aku kena bayar, maybe lengah2 jugak nak isi sebab kena keluar duit, kan? hehe.. Lagipun buat cepat2 sebab aku taknak last minute nanti.. Aku ni selalu lupa.. Karang buat separuh jalan, dah nak akhir bulan, baru terhegeh-hegeh nak isi semua.. EA form pun dah lunyai dalam beg ni ha.. hihi..

Okay, tunaikan kewajipan anda ye.. Jangan lupa bayar cukai :)

1 comment:

meaudoal said...

best replica bags online 2018 gucci fake l6n92o1q61 replica bags nyc he has a good point r6f43h0q07 Louis Vuitton fake Bags replica bags for sale zeal replica bags check out the post right here a0c18o0y01 joy replica bags review