Tuesday, April 19, 2011

Haikal’s Birthday Album…

Dah lama dah siap album ni, ni baru sempat nak post dalam blog.. Aku asyik terlupa nak snap photo rupa album yang aku dapat.. Album dihadiahkan oleh Epit sempena birthday Haikal hari tu..

Inilah hasilnya…

IMG_1939  Front page..

IMG_1942  Look at my boy.. Kesian, demam on his birthday.. Tu yang bertampal cool fever.. Siap jadi front page lagi! Memang cool betul! haha..

IMG_1943  Back page..

Ini the rest of the photos.. Aku tak snap semua, banyak sangat.. Overall, aku puas hati..:)

IMG_1944  Sticky album..

IMG_1945

IMG_1946

IMG_1949

IMG_1947

IMG_1948 

Kalau minat nak dapatkan perkhidmatan photography adik aku ni, lawat blog dialah.. Bagus jugak ada photographer dalam family, pergi mana-mana sama-sama, tak payah aku susah2 keluarkan kamera aku… hihi.. This week, familly trip to Port Dickson, tak sabar nak bawak Haikal mandi-manda swimming pool dan pantai.. Aku pesan nanti kat adik aku suruh tangkap gambar banyak2.. ;P

No comments: