Tuesday, April 19, 2011

Another Little Princess In Our Family…

Alhamdulillah, adik ipar aku, Ema (wife Tasha) dah selamat melahirkan anak perempuan pada 19 April 2011, 1.50am.. Aku pun tak sedar ada SMS masuk, sedar2 baca masa pukul 6.00 pagi tadi..

Tadi waktu lunch, aku sempat ke Hospital Ampang, melawat baby comel dengan ibunya.. Baby tidur aje, tak dapat tengok dia bukak mata.. Habislah, malam nanti berjaga.. hehe..

Nama baby belum tahu lagi.. Rahsia, Tasha kata.. Aku cakap jangan Siti Natasha binti Mohd Natasha, sudahlah.. hihi.. Yes, adik aku Tasha, nama penuhnya Mohd Natasha.. Memang nama perempuan.. Tapi, ada cerita di sebaliknya, bapak aku bukan taruk suka-suka.. hehe..

Tahniah to Tasha dan Ema!

Here a photo of their little princess..

IMG_1953 Comel dan putih.. Look at her lips.. :)

And, I looked at Haikal photo masa baru lahir.. Lebih kurang aje mukanya, especially tang bibir yang muncung tu.. hehe.. Yelah, nama pun sepupu, adalah iras2.. Nanti besar sikit, bezalah tu..

IMG_5479 Ini Haikal masa baru lahir.. :) Bibir pun muncung jugak!

Tengok baby baru lahir, pastu cium, cium dan cium lagi.. Rasa tak puas, asyik nak cium aje sebab sedap sangat bau baby ni.. :) Tapi, bila memikirkan sakit waktu melahirkan, rasa nanti-nantilah dulu kalau nak bersalin lagi.. Ngeri tu masih ada lagi.. huhu.. Bila dah jadi ibu ni, baru tahu betapa besarnya pengorbanan seorang ibu.. Kan kan kan? Moralnya, hargai ibu dan isteri..

*Update: Nama baby Tasha ialah Alya Adriana..

2 comments:

Ina said...

meriahla rumah atuk nenek cucu bertambah. teringat dlu2 ada ko citer adik ko nama tasha. share la citer kenapa. curious jugak. tp kalau xleh share xpe, paham. btw tahniah dpt anak buah baru. best kan cium baby. bila la nk dpt baby lagi hihi :D

sayahappyslalu said...

Ina,
memang rumah riuh pun kalau semua ada.. hihi.. tulah, mmg best bau baby.. nanti2lah dulu baby baru.. :P