Thursday, March 31, 2011

Tupperware Campaign 1st April 2011 - 14th May 2011...

Hari ni 1st of April, bermaksud bermulalah campaign terbaru Tupperware.. Boleh tengok catalog di website Tupperware..



Dalam website, takde harga.. So, kalau nak tau harga, boleh leave comment here.. Aku boleh send catalog dalam bentuk soft copy to your email..

Bercakap tentang catalog terbaru ni, aku belek2 every pages, ada aje yang berkenan di hati.. huhu.. TupperChef Wok ada diskaun.. Kalau boleh, nak tukar kuali cap kuda belang aku pakai sekarang ni, sejak zaman bujang lagi.. hehe.. FreezerMate Starter Set ada discount... Ini aku paling tunggu2.. Angan-angan nak guna FreezerMate aje dalam fridge untuk simpan makanan dan bahan2 memasak, barulah cantik tersusun semua dalam bekas yang sama.. Lagi satu, suka Can Opener dia.. Yes, mahal sikit.. Kalau banding harga pembuka tin yang RM5, pakai 2 bulan dah kaput pastu kena beli lain, baik beli yang betul2 bagus.. Betul tak? hehe.. Jangan hilang, sudah.. Menangis den..

Okay, kalau minat nak beli dari aku, let me know.. Don't worry, special discount diberikan.. Termasuk postage sekali.. :)