Tuesday, December 14, 2010

Prosperity Burger Is Back In Town…

prosperity Photo credit to Prosperity Burger Facebook..

Every year, ada aje post Prosperity Burger McDonald dalam blog aku.. Sebabnya setiap kali dia keluar, aku jadi excited.. haha.. I already had it last week.. How about this week? Nak makan Prosperity Burger setiap minggu, aci tak? hehe.. Apalagi, go and get yours now… :)

Note: Masa pregnantkan Haikal, memang selalu makan Prosperity Burger.. Seminggu tu, adalah 2 kali makan.. Sampaikan kawan aku cakap, nanti anak lahir bagi nama Mohd McDonald.. muahaha..

3 comments:

Unknown said...

sedap nye..jumaat ni nak g cari la kt alamanda..hehe..

LynnDa @ PeNg said...

aku kalau tengok burger prosperity... mesti teringat kat ko..
dari study dulu lagi ko sangat fanatic ngan prosperity burger... hahaa

sayahappyslalu said...

azni,
cari jangan tak cari.. tak tahu promo ni sampai bila.. saya nak makan semaximum yang mungkin.. haha..

peng,
betul2.. sedap sangat weh..