Tuesday, December 28, 2010

I Can Reach!

Inilah satu-satunya pintu yang Haikal boleh capai tombol dia bila berdiri... Namanya ialah Pintu Stor.. hehe..


Tengah estimate ketinggian..


"Yeay! Tinggi jugak saya ni, rupanya..". :P


"Mama, please jangan marah..."

Anak aku ni, tak padan kecik, semua dia nak explore.. Suka main kat pintu.. Semalam dah terhantuk kat pintu, bila papa bukak pintu bilik dari luar.. Nasib baik tak kuat sangat.. Kena tukar nama ni, dari Ahmad Haikal jadi Ahmad Albab.. haha..

Selain pintu, dah tahu tarik dan tutup drawer.. Aku risau tangan comel dia terkepit aje.. Kalau dikembur kain baju, memang nak kena babap tangan tu.. hihi.. Selain tu, at his 10 months, dah tau pegang handphone dan letak kat telinga bila kite cakap "Hello".. So cute.. :).. Dah pandai sayang orang.. Let say cakap "sayang baby", dia akan dekatkan mulut kat baby dan kiss.. Yang tak tahan tu, asyik2 nak cium aje.. Aku takut dia digigitnya baby tu nanti.. hihi.. Gigi dah nak tumbuh lagi 2 batang kat gusi atas.. So, total up ada 4 gigi semuanya.. Kena selalu gosok gigilah nampaknya, dahlah aku bagi makan macam-macam.. Sate pun aku bagi.. haha.. He loves to laugh contagiously.. Siap ada sedu-sedu kat belakang.. Just like his mama.. haha.. Seronok tengok telatah baby, walaupun sometimes I feel very tired and restless sebab asyik nak berdukung aje.. Tangan lenguh sokmo.. Tak apalah, janji baby sihat.. :)

No comments: