Friday, October 22, 2010

7 Days Mission…

Aduhai, malas betul memikirkan benda ni.. Actually, I am going for a camp mulai Sabtu which is esok, sampai Jumaat minggu depan.. 7 hari tu! Tu yang bersungguh2 simpan stock susu untuk 7 hari.. Kalau zaman belum ada baby dulu, tak kisah sangat.. Ni, bila memikirkan nak tinggalkan baby 7 hari tanpa dapat berhubung (handphone disimpan oleh instructor), memang jenuh jugak.. Sedih sangat! I already started to miss him..

Haikal nanti, mak aku jaga.. Sebelum ni, aku ada bagi training kat Haikal bagi mak aku yang tidurkan waktu malam, aku menyorok dalam bilik.. Merengek2 dia.. Bila pujuk dan agah2, okay sekejap.. Lepas tu, agaknya bila teringat balik kat mama dia, dia merengek menangis lagi.. Sambil tu dia merangkak kat pintu-pintu bilik dan terjenguk2 cari aku.. Bila dengar dia merengek lagi, aku dah tak tahan, terus keluar dari tempat persembunyian.. huhu.. Aku risau ni, tapi, sebab terpaksa pergi, kena redha la.. Selalu fikir, boleh ke Haikal tidur tanpa aku? Tercari2 dia sebab nak menyusu.. Sedih, sedih.. :( Hopefully, semua okay dan dipermudahkan.. InsyaAllah..

Bila 7 hari berjauhan ni, tak dapatlah aku nak snap gambar Haikal hari-hari.. Aku akan tinggalkan camera dan mintak adik2 aku tolong tangkapkan gambar.. Harap diorang tak lupa..

Sebab berat hati nak pergi, up until now, aku tak siap packing lagi.. Malam ni baru nak packing.. Perkara penting jangan lupa ialah my breast pump!

2 comments:

suzieradzali said...

wei corong jgn lupa! heheh

sayahappyslalu said...

insyaAllah tak lupa.. hehe