Thursday, July 8, 2010

Chewing Gum Flavored Tea…

Tak tipu punya.. Go and try it yourself.. huhu..

Tiba-tiba terasa nak minum teh.. Bukan teh biasa, tapi Strawberry Raspberry dari Teh Boh.. Tengok packaging macam best aje, tu yang tiba2 rasa nak try.. (Actually, aku jarang minum air manis kat rumah.. Rasanya kalau aku sorang2, gula 1 kg, setahun baru habis kot.. hehe.. )

IMG_7112

At first, aku try buat guna air panas.. Dah siap bancuh, aku rasa sesudu.. Erm, pelik rasa dia.. As I said, macam rasa chewing gum.. Lepas tu, terus tak minum lagi.. And, aku fikir maybe teh ni lagi sedap kalau minum sejuk.. So, aku masukkan dalam peti ais.. Bila dah sejuk, pun rasa pelik lagi.. Tak kena dengan tekak orang Melayu aku kot.. Agaknya, kena beku masuk deep freezer jadi aiskrim batang, baru sedap kot nak makan? hehe..

2 comments:

Ken Wooi said...

interesting.. didn't know boh tea got such flavour.. =)

sayahappyslalu said...

kenwooi,
i also just knew about it.