Friday, June 11, 2010

FIFA World Cup 2010 And Me..

Memang tiada kaitan langsung… haha..

Aku tak minat football.. Tak ingat lah bila kali terakhir aku tengok football match dari awal sampai akhir.. Yang aku ingat, kecik-kecik dulu suka tengok Abas Saad, sebab hensem.. hihi..

Musim Piala Dunia kembali lagi.. Apa yang seronoknya World Cup ni? Takpelah, minat orang lain-lain.. Janji tak kacau orang, sudah.. Jangan tiba2 tengah2 malam, sorak GOAL kuat-kuat sampai baby aku bangun dah la.. Nanti siapa team yang menang, bagitau ye.. hehe..

Note: Sebab tak minat bola la, aku failed PTD hari tu.. haha.. Keluar soalan bonus “Siapakah tuan rumah Piala Dunia 2010?”, entah aku jawab German kot.. ahahaha.. Memang tak luas ilmu pengetahuan am sungguh!

3 comments:

Rizziela said...

Saya pun tak minat football...

Tapi tuan rumah utk FIFA this year ialah Afrika

Wan Amira said...

hik hik.. dulu mase buat PTD, kalau pasal artis, sure terror jawab, bab bab lain fail!!

sayahappyslalu said...

Rizziela,
saya baru tau bila orang bagitau.. hehe..

Kak Mira,
betul3x.. :P