Thursday, April 8, 2010

PTD or PhD?

Aku dapat surat untuk sit exam PTD this Saturday.. Sepatutnya kena kat KL.. But, my hubby managed to arrange so that I can sit the exam in Melaka.. Hmm, memang tak tahu nak pergi ke tak.. Kalau pergi, aku tak bersedia apa pun.. Dapat tahu pun last minute.. Nama Menteri Kabinet Malaysia pun tak hafal, inikan pulak kalau tanya aku fasal isu-isu semasa di Malaysia.. Akta-akta lagilah sangat, entah apa-apa aku belasah nanti.. huhu.. Tapi, dalam takde persediaan ni, aku teringin jugak nak pergi amik exam tu.. Harapan memang tak menggunung.. It’s just aku nak experience macam mana amik exam untuk join government ni..

Kalau aku pergi, doakan aku berjaya ye.. Kalau aku tak pergi, doakan aku berjaya jugak ye.. Berjaya dalam bidang lain la.. :P

5 comments:

Qastalani® said...

ini la susahnye bila org engineering ambik peksa ptd nih. oh yek. pemenang sukan tahun sekian-sekian pun dia tanya jugak tau kadang2.

aTuLaDawiYah said...

emy, baca buku malaysia kita.. yer ker tajuk tuh... malaysia kita or malaysia kini.. tak bape ingat plak.. pastu baca jek pasal isu-isu semasa..

dulu penah amik skali, nk kate susah tak laa sgt.. tp sbb tak prepare ape-ape, tak dpt nk jwb.. uhuhu..

anyway, good luck.. berusahalah...~

Liyana Shuib said...

Salam..pergi je amik pengalaman..soalan tak susah sangat..especially kalau hari2 baca paper..kyana dah pergi dulu..dah lulus cuma tang intvw kiok skit..hehe..

rDnA said...

emmm dpt gak surat gi exam ni..tp cam confuse nk gi ke tak..penat la jwb exam2 ni..

pastu tak prepare ape2 pn..huarrrrggghhh!!

ape2 pn gd luck ek..

Unknown said...

salam, ina dari blog miss q..anyway, pegi tak exam hari tu? dlm blog ina, baru letak entry kenapa orang suka kerja dgn kerajaan hihi..