Tuesday, September 29, 2009

Rules Were Made To Be Broken..



Sudah terang lagi bersuluh kat tepi tu ada sign "No Parking".. Tapi, kat tempat tu jugak yang menjadi pilihan hatiku.. :P

Biasanya, kalau lambat sikit, memang ada je kereta.. tapi, masih boleh menyelit lagi.. tu yang sampai senget2 bontot kereta aku.. hehe.. Actually, bukanlah suka2 nak parking outlaw camni.. Disebabkan carpark kat ofis ni banyak monyet yang suka main2 kat tepi pagar, pastu lompat2 atas kereta orang, tu yang aku ambil langkah berjaga2.. kalau tak, memang ada la tapak kaki atas body kereta.. tu belum lagi yang kena patah nombor plat, side mirror tercabut.. silap2 haribulan, monyet tu dah ada dalam kereta.. tau2, dah terbawak balik sampai rumah.. haha..

Kalau ada tempat parking lain yang kosong pun, aku still prefer parking kat sini.. Good spot, redup.. boleh save sikit minyak kereta daripada meruap di tengah panas.. ni teori aku la.. biasanya, parking tempat panas, cepat je minyak turun 1 bar..

p/s: tak abis2 breaking the rules.. teringat zaman skolah dulu, rumput xboleh pijak, kena pakai petty coat, stokin.. tapi, semua aku tak ikut.. huhu..

No comments: