Tuesday, December 9, 2008

Prosperity Burger.. I'm lovin' it..



Baru kutahu Prosperity Burger McD dah kuar.. Hari ni, rasa nak makan McD sangat... Makan ayam goreng ke... Tadi, borak2 dgn Hanim, dia la yang cakap yang prosperity dah ada balik.. Apalagi, makin terliur la aku.. Tapi, still boleh tahan lagi. hehe..

Bile dah malam ni, YM dgn Ernie.. Aku tanya dia... dia pun xsure.. Skali, boleh pulak iklan McD kat tv.. Aku terus babai kat Ernie, cakap nak kuar pegi beli la.. Kalau xmakan, sure xboleh tido malam ni.. hihi..

Burger ni memang favourite aku sejak dulu.. Makan sampai menjilat jari kaki ... :) Apatah lagi kalau dia punya black pepper sauce tu melimpah2.. huhuhu.. masih terbayang kesedapannya.. Cuma, malam ni aku makan dgn sikit bersusah payah.. gigi ketat, baru jumpa doktor.. payah nak mengunyah.. kalau la ada orang yang makan fries kena nyonyot, aku la orangnya.. hehe..

Note: Mc Donalds, boleh tak sponsor saya makan burger ni seminggu 3 kali?? hehe.. kalau la boleh, i am the happiest girl in the world! haha..

No comments: