Tuesday, December 16, 2008

AidilAdha..

Sepanjang hari hujan aje masa raya hari tu.. Memang tak keluar pegi mana2 pun.. Satu family duduk rumah, then, masing2 makan nasi impit berulang-ulang.. mana lah tak "sihat" semuanya.. hehe..

Petang tu, Nizam asyik mintak nak beli kek sebab nak ajak kawan2 dia datang celebrate birthday kat rumah.. Ayah aku bagi duit, pastu dia pegi beli dengan bertemankan family pak ngah aku.. And, inilah kek yang jadi pilihan..



Then, tiba masanya utk menjamu selera.. Enjoy these photos!




Tersenyum lebar adik aku.. dah dapat apa yang dihajati.. Adik2 aku camni la, kalau tak, sampai ke sudah asyik mintak2..




Family pak ngah from Melaka..


Nizam's friends, 2 orang aje.. Jadilah, buat syarat.. hehe..

Tu jelah cite sepanjang raya haji tahun ni.. Syok betul sekali-sekala makan nasi impit and ketupat (pak ngah aku bawak) and lauk2 tu.. Sedap2.. :)

No comments: