Thursday, September 25, 2008

Salam Lebaran...

Aku nak ucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri kepada semua.. Especially semua kawan2ku; Ely, Dyan, Ernie, Nida dan ramai lagi.. (Nama2 yang aku mention ialah orang yang baca blog ni).. Yang tak baca tu, aku bisik kat telinga diorang jelah.. hehe.

Aku jugak memohon maaf di atas segala kesilapan yang aku sengajakan atau pun yang tidak disengajakan.. Yang sengaja tu, adalah kot sebab2 kenapa aku bertindak begitu.. :P Things happen for reason, right?... Apapun, maafkan aku, ye..

This year, aku hanya tulis and hantar 1 keping kad raya aje.. Tau kot utk siapa.. :) Ada lagi kad raya lebih.. Memandangkan takde orang request nak kad raya tahun ni, so, aku forward kad2 tu utk tahun depan la.. hehehe..

Kepada yang drive utk pulang ke kampung, drive safely...

Bye..

No comments: