Tuesday, August 12, 2008

Chill Out..

On the way nak masuk office after tea break tengahari tadi, tiba2 aku cakap kat Kak Izan and Nida, yang aku rasa macam nak makan donut.. erm, apalagi, Kak Izan cakap "Jom".. fikir jap, pastu, aku pun set aje.. after keje, kitorang ke Jusco.. Singgah Senawang jap sebelum pegi, sbb Nida ada hal.. Masuk 7-Eleven kat Senawang tu, terpandang pulak kad2 and terjumpa benda yang aku carik2 selama ini; riben.. projek mega aku memerlukan benda2 camni utk berjaya.. haha.. Hari tu, tgk kat MPH, mahal jugak.. rasa cam nak beli suma, but, my mind kept telling me it is not necessary.. hehe.. Tapi, dah jumpa riben murah tadi, aku beli la 2 rolls..

Kat Jusco, beli Big Apple Donuts.. and Nida nak makan Johny's Steambot.. tapi, camne dgn donut aku?? Donut tu, kitorang simpan utk makan esok kat ofis.. hehe.. dah kenyang, xlarat aku nak makan dah..
Lepas makan, ronda2 kat bahagian stationery.. terbeli pulak foam sheets.. nanti boleh buat huruf2 dgn benda tu.. memang tak boleh tahan la tgk, rasa nak membeli je.. :)
Tu je lah, lepas tu, singgah bank, then terus balik..

No comments: