Tuesday, May 6, 2008

Ely datang!

On the 1st May, ely datang umah.. dia xpernah dtg umah sewa aku sblm ni.. Dlm kul 5.40am, aku kuar umah utk amik dia kat stesen bas. Dah sampai umah, kitorang sambung tido lagi.. aku pun mengantuk sbb asyik terjaga je malam tu.. takut2 bas yg ely naik tersampai awal..

Kul 9 pagi, baru terbangun.. hehe.. nasib la sumanya aku dah siapkan.. nasi pun dah masak after amik ely.. cheesecake yg ely request pun aku dah buat malam masa ely bertolak tu... sambal udang pulak, aku masak after cheesecake aku dah siap and dah masukkan dlm fridge.. kul 12 malam aku start buat sambal udang tu... saja je masak lambat2.. so that, aku tak makan sebelum tido.. hehe.. kalo makan time2 camtu, susahla pulak aku nak tido nnti, kan..

cheesecake ku.. tak berapa lawa lah.. hehe
Pagi tu, bersarapan nasi lauk sambal udang.. dengan cheesecake.. haha.. bagus je sarapan tu, mcm makan lunch.. lantaklah, asalkan perut kenyang.. hehe.. dah siap makan, kitorang kuar umah and singgah stesen bas.. cari tiket ke Melaka.. ely nak balik Melaka malam tu jugak.. so, dapat tiket kul 7.30pm.. then, kitorang terus ke Ikea.. hish, tgk barang2 kat situ, macam2 rasanya nak beli.. aku beli beberapa barang je kat situ.. glove utk masak, pin-up board, jam etc...

ely, posing with ikea plastic bag :)

Sebab still kenyang lagi, kitorang round2 kat Ikano dulu... aku terbeli cadar baru kat Aussino.. hehe..memandangkan cadar yg ada tu, dah lama sgt aku pakai, so kire ok la aku beli yg baru.. :P
nak beli sandal baru, tapi, aku berjaya tahan diri aku dari membeli.. hehe.. Kitorang Lunch kat Thai restaurant.. apa namanya, Absolute Thai.. kitorang nak cuba something new.. boring kalau asyik makan fastfood je..

Final destination is The Curve.. Ely cakap nak cari beg utk dia pegi bersukan... so, kitorang masuk beberapa kedai utk survey mana yg berkenan and tgk kalau2 harga dia berpatutan.. Last2, Ely beli beg Nike.. mula2 taknak beli.. tapi, dah terbeli.. hehe.. Then, sebelum balik, pegi Big Apple Donuts.. Ely nak rasa donut yg aku tergila2kan tu.. hehe.. Ely pun cakap sedap!

Big Apple Donuts, The Curve.. Sedap!!!

Itu jelah aktivity kitorang hari tu... On the way nak balik, singgah pulak Cheras jap.. bagi donuts kat org yg merajuk.. hehe.. gi minum2 sekejap, then, kitorang terus balik.. nasib baik sempat sampai.. 5 minit je sebelum kul 7.30pm..

Hope to see you again, Ely.. I am looking forward to see you guys; Ely, Dyan, Ernie, Ija and Nadia(kalo nak join skali) this coming 17th May 2008.. Aku ON je... This time, maybe boleh ronggeng sampai tgh malam tanpa risau akan tertinggal bas.. haha..

No comments: