Wednesday, April 16, 2008

Walk. Just Walk.

Malunya aku!! hehe... Kejadian berlaku di carpark Mc Donald.. aku baru balik dari makan dengan kak Izan.. Masa tgh order makanan, Nida anta msg ttg Internet Explorer dia failed to connect kalo guna VPN.. aku xbalas msg sehingga la lepas abis makan.. sambil type SMS, aku kuar dr situ nak ke tempat kak Izan park kete dia.. Menonong je aku jalan.. Mata pun dok tgk handphone sbb type SMS.. dengan yakinnya aku berjalan ke arah sebuah kete hitam yg kufikirkan kete kak Izan.. dah sampai kat sebelah kete tu, aku tgk radio dia dah terpasang.. itu ok lagi.. then, aku letak tangan aku kat tempat bukak pintu kete tu.. suddenly, apasal la lain je aku rasa?? .. sekali tgk, kete orang lain da... terus aku berlari ke arah kak Izan yg dah sampai ke kete dia.. Malu je, haha... aku terus masuk kete kak Izan cepat2.. tak tgk2 dah kat kete tu.. kak Izan cakap, org kat dalam kete tu tgk je.. agaknya pelik kot fikir apa yg cuba aku buat.. hahahaha... Nasib tak bukak betul2 kete tu.. kalo aku dah siap duduk, camne? lagi la naya.. huhu

Tulah, kalo jalan, jalan je la.. xpayahla nak buat benda lain.. hehe.. Moral of the story, focus on what you do!.. hehe....

No comments: