Wednesday, April 2, 2008

Preparation for Another Trip ;-)

Belum hilang hitam disebabkan sunburn hari tu, now I am preparing for another trip.. Hehe. Tapi, kali ni bukan pergi pulau lagi.. Actually, malas betul nak start pack ni.. Barang suma aku longgok2 je. So that, time nak pack suma dah ada. tinggal nak susun elok2 je dlm beg. Maybe malam ni aku start sket2.. Kali ni, kena byk sket la bawak baju2 sbb 5 hari..

Hari Isnin hari tu, gi Parkson. Ingat xnak beli apa2. Tapi, bile dah masuk shopping complex ni, mmg susah sket le nak tahan diri dari membeli. Lebih2 lagi bile ada "racun" 2 org yg suka meracun suruh beli.. Haha. Then, aku terbeli lah t-shirt Pooh. Comel, aku suka.. warna soft purple.. :P Nida pun beli jugak.. Leh la kitorang pakai time jalan nnti.. hehe.
Lagi satu, aku beli battery lithium lagi. Actually, yg hari tu punya belum habis lagi. Tapi, aku beli je la lagi satu yg baru sbb takut tibe2 yg tu weak pulak. Nnti kat tempat sejuk, battery cepat kong. Apa barang2 lain yg kena beli, ek? Aku ingat nak beli makanan je la sket. Malam esok la gi Giant, cari makanan sket. Prune and coklat cadbury yg kecik2 tu.. Ha, ingat nak bwk cili sos skali. Mana la tau nak makan KFC ke, McDonald ke... aku xberkenan le sos kat sana. Cam sambal je. Xkena selera aku. Hehe.

Barang2 lain yg nak kena bawak, of course ticket and passport... Nangis aku kalo xbawak salah satu benda ni.. Hehe.. Anyway, ticket kat Kak Izan.. Nanti, just remind dia je lah.. Nak bawak glove jugak sbb maybe sejuk atas gunung tu.. Kasut, siap2 la pakai dari umah.. Malas den nak angkut berat2 masuk beg.. Lain2, bawak sandal, sweater and brg2 lain yg common yg kena bwk.. itu je kot..

Hopefully, cuaca elok jugak kali ni.. harap2 tak hujan.. kalo hujan, xdpt la tgk view cantik2.. and sayang le kalau dapat tgk kabus je... nak tgk matahari terbenam jugak!! syok2.. hehe.. Kan best kalo ada DSLR camera tu, kan, kan?? gambar mesti cantik.. especially, at night.. entah bile leh beli.. simpan dulu la angan2 tu.. first thing, first... ;)

No comments: