Wednesday, April 30, 2008

May Day..

Baru 3 hari keje, dah cuti balik.. Untung jadi rakyat Malaysia sbb Malaysia banyak public holiday... hehe.. ely nak dtg umah aku.. From Penang, dia dtg sini dulu sblm balik Melaka.. Esok, bile dia dah nak sampai, aku kuarlah pagi2 utk amik dia kat stesen bas. Takut jugak sebenarnya sbb awal sgt. tapi, xpelah.. aku redah je..

Dyan xdpt ikut kitorang :( too bad.. tapi, plan nak gi KL tetap jadi.. aku drive dari sini.. saja je nak jalan2 and tak de plan pun nak shopping2.. tapi, cam ada benda yg aku nak beli.. :P tgklah nnti apa yg menarik kat Ikea tu.. erm, nak makan donuts.. dyan cakap ada kedai cupcakes kat The Curve.. So, nak cari juga lah. Tgk2 dulu, mana tau kalau ada yg berkenan.. hehe..

Actually, dah lama tak kuar dgn geng2 aku ni.. dapat kuar dgn ely ni pun, dah kira ok.. yg penting, we will have fun! Lepas ni, entah bile lah boleh jumpa. Masing2, busy...Hah, jumpa kat majlis kahwin nadia, ok x?? hehe..

No comments: