Tuesday, March 18, 2008

Tak sabarnya..

Hehe.. baca tajuknya pun dah menggambarkan perasaan
excited aku at this moment. Haha.
Tak sabar nak pegi
Pulau Perhentian.
Nak bertolak malam esok, so, ada lagi
satu hari je
lagi kena gi keje. After keje, aku straight away
nak chow balik KL. Harap2 tak jam. Sometimes, rasa nak

menjerit je dlm kete kalo jem. Tu dah tahap
tension
la tu :( Tu yg malas keje KL tu.. huhu.

Dari umah, aku mintak tolong adik aku hantar ke
Hentian
Putra. Tak kisah, naik moto pun, ok je.
Janji sampai!

Actually, ni second time aku gi Perhentian. Last time, masa
aku sekolah menengah.. dalam Form 2 kot.
Ingat2 lupa la.
Bezanya skrg, pegi dgn kawan2.
Yolah dah bosar panjang,
jarang dah jalan dgn mak ayah
kecuali balik kampung. Nanti le,
nak gi jalan2 dgn family
pulak. Ni, dalam perbincangan dgn
adikku. Maybe akhir tahun
la. Duit pun tak berapa nak banyak
skrg ni. Asyik jalan je.
Haha. Nak buat camne, dah aku suka...
hehe... ;)


Preparation nak gi Perhentian, xde la byk mana pun.
Suma benda dah ada. Tinggal pack je dalam beg.
Beg pun
pinjam beg adik. Tak payah la bazir2 beli lagi.
Dyan siap beli
beg baru utk pegi. Hehe. Semangat betul.
Tak kisah le asal
dia happy.
Ni rupa beg aku. tak siap pack suma lagi...
muat x ni? hehe..





















Aku just beli 1 benda je.. iaitu GOGGLES.. hehe..
bukan goggle biasa.. yg ada power punye. almaklumle,
utk orang rabun cam aku. hehe. Cari punya cari kat sini,

xde diskaun pun. Last2, aku beli je lah. Nak gi KL,
berapa pulak ongkosnya, lagipun, xde org nak teman =(
So, I just bought it here. Ceh, mcm le pandai berenang

sangat nak ber"goggle-goggle".Haha. Takpe le, lain kali
leh
guna lagi..
cantik x?




Sandal ni, aku beli dah lama dah. Murah je. Aku tinggalkan la
kat KL,
konon nak rasmikan masa gi Perhentian nnti.
Punya la
semangat. haha. Sedar2 satu hari tu, ada la pulak org pakai.

Terus aku bwk balik sini. Simpan elok2 dlm plastik. Hehe.

Bukan leh caya diorang tu,mau putus sandal aku diorang
bawak
tendang2 bola. huhu.




Hari tu dah pesan kat ely suruh belikan key. Hope dia
xlupa bawalah nanti. yg lain2 tu, barang2 b
iasa je la..
baju2, seluar, towel, tiket bas etc.
tiket bas tu penting, kalo x,
xbalik le kitorang nnti.. sbb suma tiket ada kat aku.. hehe..
contact lense pun aku bwk.. nnti leh la pakai. in case
tak
comfortable, aku leh guna goggles baruku itu. hehe..

And barang yg paling penting ialah kamera. mestilah nak simpan
gambar2 kenangan, kan? dyan
kata nak beli underwater camera tu..
nak guna masa snorkeling nanti...so, we will tong2 la between 4 of us..

Aku harap sgt2 cuaca kat sana baik.. and suma berjalan lancar..
Yeye, dah nak cuti dah..

Happy Holidays!!



1 comment:

eliyana said...

aku pun happy n excited nk naik bas mlm ni...
nmpk gayanye mlm ni kite tido ats bas lah ye...hehehe...
c u tomorrow emy muah2...